Sluiten

Categorieën

Filters

      Klantenservice

      HAPPY TO HELP

      Heb je vragen, ben je op zoek naar een product dat je niet in onze webshop kunt vinden of persoonlijke hulp nodig? Dan staat een team van ervaren medewerkers voor je klaar om te helpen. Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier. Wij beantwoorden al je vragen binnen 24 uur! Je kunt ook eens een kijkje nemen hieronder bij FAQ voor de meest voorkomende vragen. Wie weet staat het antwoord op je vraag hier ook tussen.

      AmazingDEALS.nl

      E-mail:

      Stuur ons een e-mail met je vraag en/of opmerking

      SMS of WhatsApp:

      Stuur een sms-bericht of WhatsApp naar ons mobiele nummer voor de snelste reactie. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Ons mobiele nummer is: 06 23 33 39 77

      Telefoonnummer:

      Je kan ons ook bellen: Maandag t/m zaterdag tussen 09:00u en 21.00u
      Zondag tussen 10:00u en 18:00u, feestdagen: gesloten

      Contactformulier

      Je mag natuurlijk ook hieronder het contactformulier invullen. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op

      Veelgestelde vragen

      Vragen over | AmazingDEALS

      Vragen over | Bezorging & Levertijd

      2.1 Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

      Jouw bestelling wordt bezorgd door PostNL. Ook kan je jouw pakket ophalen bij een PostNL punt. Als je niet aanwezig bent, bezorgt de bezorger van PostNL het pakket op de dichtstbijzijnde PostNL-locatie (eventueel buren) en laat een kaartje bij je achter. Via de PostNL App of jouw.postnl.nl kunt je jouw pakket volgen en traceren. PostNL bezorgt van dinsdag tot en met zaterdag.

      Bent je benieuwd naar de status van jouw levering of binnen welk tijdsbestek het pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl of de PostNL App, vul jouw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die je hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Je kunt hier de actuele status van de levering 24 uur per dag bekijken.

      2.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

      Mits het bestelde artikel op voorraad is, en je bestelt op werkdagen voor 15:00, ontvangt je jouw bestelling de volgende werkdag. Bestelt je na 15:00 uur, dan wordt jouw bestelling de volgende werkdag voor verzending aangeboden aan PostNL. Is een artikel (nog) op voorraad, dan kun je op onze website de verwachte levertijd opzoeken bij het betreffende artikel. Heb je meerdere artikelen besteld met diverse voorraad statussen? Dan volgt de levering zodra alle artikelen uit jouw bestelling voorradig zijn.

      Ben je benieuwd naar de status van jouw levering of binnen welk tijdsbestek het pakket wordt geleverd? Kijk dan op jouw.postnl.nl of in de PostNL  App, vul jouw track and trace code of niet-thuis code in en de postcode die je hebt opgegeven bij het plaatsen van de bestelling. Je kunt hier de actuele status van de levering 24 uur per dag bekijken.

      2.3 Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat nu?

      Ons streven is de bestelling (indien op werkdagen voor 15:00 uur besteld), de volgende werkdag te bezorgen, indien jouw bestelde artikel(en) voorradig zijn. Via de track and trace code die je ontvangt via e-mail (zodra het pakket ons magazijn verlaat), volg je de status van jouw zending. Afhankelijk van de verwerking van PostNL, kan het enkele uren tot 24 uur duren voor jouw pakketstatus zichtbaar is. Indien je het pakket nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst via de track and trace code de status van de levering en wacht deze af. Wellicht heeft de bezorger je niet thuis getroffen en is het pakket afgegeven bij de dichtstbijzijnde PostNL-locatie. Heb je na enkele dagen nog geen pakket ontvangen en is de track and trace informatie niet toereikend? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel 06 33 23 39 77.

      Vragen over | Bestellen

      3.1 Hoe kan ik mijn bestelling annuleren

      Neem telefonisch contact op met onze klantenservice via 06 33 23 39 77. Houd je ordernummer en klantgegevens bij de hand, zodat wij de annulering direct voor je kunnen verwerken. Is de bestelling al betaald? Dan wordt het orderbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op het rekeningnummer waarvan de betaling heeft plaatsgevonden.

      3.2 Hoe kan ik gebruik maken van een kortingscode

      Gebruik maken van de kortingscode gaat als volgt:
      1. Ga naar je winkelmandje;
      2. Bij "Kortingscode" vul je de kortingscode in en klik op de groene button met 'Toepassen'.

      Wordt de korting niet verwerkt in jouw orderbedrag? Controleer je dan het volgende:
      1. Is de korting alleen geldig in combinatie met specifieke artikelen?
      2. Maak je tegelijkertijd gebruik van een andere actie, cadeau of korting? De kortingscode is dan niet geldig.
      3. Is er een minimum orderbedrag vereist voordat je de code kunt activeren? Winkel dan eerst verder voordat je de code activeert.
      4. Heeft de code een geldigheidsdatum? Wellicht is de code verlopen.

      3.3 Ik heb na het plaatsen van mijn bestelling geen orderbevestiging ontvangen?

      Na het plaatsen van je bestelling ontvangt je van AmazingDEALS altijd een orderbevestiging op het door jou opgegeven e-mailadres. Het is echter mogelijk dat deze email door je mailserver als spam aangemerkt is, dat je inbox te vol is of dat je een onjuist e-mailadres hebt ingevuld bij het plaatsen van de bestelling.

      Heb je jouw orderbevestiging niet gevonden in je spambox of map 'Ongewenste e-mail'? Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier of bel 06 33 23 39 77.

      3.4 Aanbiedingen, korting en prijswijzigingen

      Bij AmazingDEALS communiceren wij regelmatig aanbiedingen en (kortings-)acties via e-mail, de website of Social Media. Bij iedere actie geven wij aan hoelang deze geldt en welke verdere voorwaarden hieraan gekoppeld zijn, bijvoorbeeld: op welke producten of categorieën de actie van toepassing is en of er een minimale orderwaarde geldt. Korting middels een kortingscode wordt niet automatisch verrekend, je dient hiervoor de code in te vullen in het afrekenproces. Na afloop van de actie kun je geen gebruik maken van een kortingscode waarvan de geldigheidsdatum voorbij is.

      Prijswijzigingen voorbehouden: door ontwikkelingen in de markt, gewijzigde inkooptarieven of andere redenen kunnen de verkoopprijzen van onze artikelen verlaagd of verhoogd worden. Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
       
      Staffelkorting: onze staffelkorting betreft een speciale aanbieding waarmee je twee of meer dezelfde producten met korting kunt bestellen. Zo werkt het: je past het aantal op de productpagina of in de winkelwagen aan en vervolgens wordt je korting automatisch doorberekend in het totaal bedrag van je winkelwagen.

      Vragen over | Garantie & Defecten

      4.1 Gevolgen van waardevermindering bij teruggave

      Bij waardevermindering van het geretourneerde artikel kan door AmazingDEALS worden besloten een deel van of het gehele bedrag niet te crediteren (terug te storten). Waardevermindering van een artikel treedt op wanneer bij het retourneren van het artikel blijkt dat het beschadigd is of duidelijk is dat het meer gedragen is dan noodzakelijk voor passen / beoordelen.

      Mocht er bij retourneren een waardevermindering van het artikel optreden, dan word je hierover via de e-mail geïnformeerd.

      4.2 Garantietermijn

      AmazingDEALS leeft de conformiteitseis uit de Wet Consumentenkoop na. Wij staan voor deugdelijke producten. Je mag verwachten dat een door ons geleverd product naar de redelijke verwachtingen fungeert. Mocht jouw product defect raken, dan kun je op ons rekenen. AmazingDEALS conformeert zich aan de Algemene Voorwaarden. In onze Algemene Voorwaarden vind je informatie over garantie.

      4.3 Mijn product is defect bij ontvangst, wat nu?

      Indien je product direct bij ontvangst niet goed functioneert, dan verzoeken we je zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice tel. 06 33 23 39 77. E-mail: contact [@] AmazingDeals.nl. We zullen proberen zo snel mogelijk het product te vervangen of te laten repareren. We zorgen voor een goede oplossing.

      4.4 Wat moet ik doen zodra ik gebruik wil maken van de garantietermijn?

      Wil je gebruik maken van jouw garantie? Dan vragen we je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen we jouw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

      1. Meld via een e-mail naar contact [@] AmazingDEALS.nl dat je een artikel retour wilt sturen. Vermeld hierbij duidelijk jouw naam, adres, ordernummer en banknummer (in geval van restitutie).
      2. Je ontvangt via e-mail een bevestiging van jouw verzoek.
      3. Je ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.
      4. Na ontvangst van jouw zending, stuurt AmazingDEALS een ontvangstbevestiging via e-mail.
      5. We onderzoeken jouw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

      Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk).

      4.5 Kosten retour van producten die defect zijn?

      Indien jouw product defect is, kun je het product retour sturen. De kosten die je hiervoor maakt, krijg je teruggestort op jouw rekening. De verzending kost je dus niets. AmazingDEALS draagt tevens de kosten van de retourzending in geval van reparatie of vervanging van het desbetreffende product.

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »